Prøv BitaBIZ gratis med ubegrænset kundeservice

BitaBIZ moduler

Pris per bruger ex. moms per måned

Medarbejderportal, løn- og personaletags, HR Dashboard, lønsystem-integration.

Kørselsregistrering

Kørselsafregning med godkenderflow.

Gratis

Ferie, feriefri, sygedage, barn syg, helligdage og orlovstyper.

Projekttid, aktivitetstid, løntimer.

Kalenderintegration

Planlægning og overblik i Outlook, Google, iCal, Notes, m.fl.

Kr. 17,-

Overarbejde, afspadsering, timebank.

Arbejder hjemme, privat aftale, forretningsrejse, kursus, omsorgsdage, seniordage, m.fl.

Fridag, vagtfri, weekendvagt, aftenvagt, supportvagt, søndagsvagt, m.fl.

Kr. 5,-

Fraværsstatus synkroniseret med medarbejderens Outlook klient. Integration til en fælles planlægningskalender på Exchange serveren.

Fraværsstatus opdateres automatisk til Skype for business og Yammer

Kr. 3,-

Active Directory og single sign on synkroniseret med BitaBIZ via Microsoft Azure AD (Office 365).

Active Directory og single sign on synkroniseret med BitaBIZ via Onelogin cloud directory.

Kr. 5,-

SMS

SMS orientering ved sygefravær med statistik.

Kr. 0,41,- per SMS

Alle moduler indeholder

Administration & Kommunikaton

null

Gratis oprettelse:

BitaBIZ opretter gratis og uden beregning jeres konto. Inkl. oprettelse af medarbejdere.
null

Online support:

Online support til alle jeres medarbejdere med en gennemsnitlig svartid på 5-7 minutter.
null

Roller målrettet specifikke behov:

Medarbejder, Godkender, Lønadministrator, Systemadministrator, HR/ Ledelse.
null

Grupper & afdelinger:

Organisationsstruktur og elektronisk godkenderflow.
null

Nem registrering, håndtering og overblik:

IOS app, Android app, Outlook app, Win 10 app og web-portal.
null

Direkte kommunikation:

E-mail og SMS orienteringer med statistik (SMS’er koster kr. 0,41 per besked).
null

Automatisk opfølgning:

Månedlig e-mail opfølgning før lønkørslen med periodens registreringer og fravær, der afventer godkendelse.
null

HR & Ledelse:

HR Dashboard med statistik og overblik.
null

Lønadministration:

Redskaber til effektiv administration (lønlås, logfil, efterregistrering, restferie, lønberegning, m.m.).
null

Lønsystemintegration:

Lønfil-integration til jeres lønsystem (Bluegarden, Lessor, Danløn, EG, EPOS, m.fl.).