Flekstid og Arbejdstid
Registrering af daglig arbejdstid, der skal lønudbetales eller opdatere en timebank.
Kom nemt og hurtigt i gang med daglig arbejdstidsregistrering, der eksempelvis skal møde overenskomstmæssige krav.
BitaBIZ gør det nemt og bekvemt for jeres ansatte at registrere arbejdstiden i det daglige. Eksempelvis fra Outlook eller mobil app.
Flekstid og Arbejdstid
Registrering af daglig arbejdstid, der skal lønudbetales eller opdatere en timebank.
Kom nemt og hurtigt i gang med daglig arbejdstidsregistrering, der eksempelvis skal møde overenskomstmæssige krav.
BitaBIZ gør det nemt og bekvemt for jeres ansatte at registrere arbejdstiden i det daglige. Eksempelvis fra Outlook eller mobil app.
Daglig arbejdstidsregistrering
BitaBIZ har en brugervenlig løsning til daglig registrering af arbejdstid,
der imødekommer både medarbejder, chef og administration.
Løsningen giver jer:
✓ Timebank tilkoblet medarbejderens normtimer.
✓ Daglig opdatering af timebank med plus og minustid.
✓ Ansøgning om udbetaling af timebanksaldo.
✓ Oprettelse af pauser, der fratrækkes bruttotiden automatisk.
✓ Opdatering af normtid og afvigelser fra normtid til jeres lønsystem.
✓ Integration med ferie og fraværsregistrering.
✓ Arbejdstid der kan vise tilstede-status for hvor arbejdet udføres (hjemmearbejde, rejse, kontor, kursus, projekt, m. m.)
✓ Arbejdstid der kan vise tilstede-status for hvor arbejdet udføres (hjemmearbejde, rejse, kontor, kursus, projekt, m. m.)
✓ Automatisk optjening af timer til timebanken per måned, kvartal, år.
✓ Fleksible timebank politikker der administrerer max og min saldi.
Administration af arbejdstid
Komplet løsning til administration af daglig arbejdstidsregistrering, der opdaterer medarbejderens timebank.
Registrering
Medarbejder tjekker nemt ind og ud dagligt fra sin mobil, Outlook eller web-portal.
Komplet overblik til medarbejder
Registreret arbejdstid vises både grafisk i en årskalender, på arbejdstidskort og listevisning.
Timebank
Plus- og minustimer opdateres dagligt til timebanken.
Overblik til både medarbejder, chef og administrationen
Arbejdstidskort, der viser den daglige arbejdstid.
Timebank
Arbejdstidsskemaet viser den daglige justering af medarbejderens timebank.
Overblik over hvem, der er tjekket ind
Planlægningskalenderen viser hvem, der er tjekket ind og hvornår
Tilstede status
Hurtigt overblik over, hvem der er tjekket ind, hvem der mangler at tjekke ind, eller hvem, der er fraværende.
Opsætning der er enkel og ligetil
Det tager kun 5 minutter at oprette en politik, der er målrettet jeres personalegrupper med flekstid
Indtast normtimer
Standard arbejdstid vedligeholdes på politik- eller medarbejderniveau.
Aktiver flekstid
Ét klik aktiverer flekstid til en politik.
Administration af arbejdstid
Komplet løsning til administration af daglig arbejdstidsregistrering, der opdaterer medarbejderens timebank
Registrering
Medarbejder tjekker nemt ind og ud dagligt fra sin mobil, Outlook eller web-portal.
Komplet overblik til medarbejder
Registreret arbejdstid vises både grafisk i en årskalender, på arbejdstidskort og listevisning..
Timebank
Plus- og minustimer opdateres dagligt til timebanken.
Overblik til både medarbejder, chef og administrationen
Arbejdstidskort, der viser den daglige arbejdstid.
Timebank
Arbejdstidsskemaet viser den daglige justering af medarbejderens timebank.
Overblik over hvem, der er tjekket ind
Planlægningskalenderen viser hvem, der er tjekket ind og hvornår
Tilstede status
Hurtigt overblik over, hvem der er tjekket ind, hvem der mangler at tjekke ind, eller hvem, der er fraværende.
Opsætning der er enkel og ligetil
Det tager kun 5 minutter at oprette en politik, der er målrettet jeres personalegrupper med flekstid.
Indtast normtimer
Standard arbejdstid vedligeholdes på politik- eller medarbejderniveau.
Aktiver flekstid
Ét klik aktiverer flekstid til en politik.