E-mail: [email protected]

Telefon: +45 71 9955 32

Njalsgade 76, 21

2300 København S

Cvr.nr: 34084076

Bank: Danske Bank

Book os gerne til en BitaBIZ demo. Men start med at oprette en gratis konto 🙂

BitaBIZ team

Esben Filsø Hedegaard
CEO

David Bitnar
CTO

Morten Borum
CFO

Radosław Szalek
Lead developer

Christian Soelbjerg
Sales manager

Ulrik Christensen
Project manager

Vores advisers

Torben Haaning
Baggrund bl.a.:
CEO PWC
Søren Hedegaard
Baggrund bl.a.:
Vice President G4S
Mogens Nederby
Baggrund bl.a.:
Partner EY

Om BitaBiz

BitaBIZ er en Dansk virksomhed. Vores første kunde blev oprettet i 2009. Efterfølgende er mange flere kommet til. I dag supporterer BitaBIZ brugere fra selskaber i +12 lande.

Vores løsning er et produkt af et tæt samarbejde med vores kunder og via vores tætte samarbejde forbedres og videreudvikles BitaBIZ konstant.

BitaBIZ er først og fremmest en service virksomhed. Vi supportere og levere en løsning til vores kunders medarbejdere. Det har vi stor respekt for. Derfor er support og service en af vores kernekompetance. Når jeres medarbejdere kontakter os via vores online support er vi hurtige til at yde den nødvendige hjælp. Gennemsnitlig besvare vi spørgsmål inden for 5 minutter. Dog med en lidt længere svartid i weekender og på helligdage.

 

Vores formål er

  • At forenkle administrationen, forbedre overblikket, planlægningen og kommunikationen hos vores kunder
  • At gøre det enkelt og nemt for medarbejdere at dele deres fraværsstatus så alt fravær altid deles og registreres hos vores kunder
  • At integrere med vores kunders forretningssystemer
  • At have et tæt samarbejde med vores kunder
  • At yde effektiv support og vejledning til vores kunder

 

App pionér

Vores første app til fraværsadministration lancerede vi i 2009. Formentlig en af de første apps til dette formål i verden. Det var dengang, at Nokia stadig var den primære mobil. Det var først, da smartphones kom på markedet og vi udviklede en IOS og Android app, at vores kunder begyndte at anvende vores mobilapps som et effektivt værktøj i hverdagen.

Efterfølgende har vi også tilføjet en Outlook app og Win10 app til vores app-familie.

 

En APP kan ikke stå alene

I dag er apps en selvfølgelighed. Vi opdagede tidligt, at en app ikke gør det alene. Den skal suppleres med en gennemtænkt arbejdsgang. Vi har derfor suppleret fordelene med decentral registrering med både SmartPlanlægning, Lønlås, AutoOpfølgning, LønsystemIntegration, m.m. Formålet har været at optimere lønadministrationen og tilrette arbejdsgangen, så alt fravær altid registreres og deles. Vi kan snakke i timer om dette emne.

 

Fra fokus på APPS til fokus på produktivitet via integrationer

I 2013-2015 blev BitaBIZ fuldt ud integreret med MS Exchange/ Outlook. Efterfølgende er vores MS Exchange integration videreudviklet og dækker i dag alle officielle integrationsmetoder til de fleste versioner af MS Exchange. Med Office 365 er det blevet betydeligt nemmere at oprette integration og integrationen oprettes i dag på få minutter af vores kunder.

Når 50 arbejdsdage går til betalt fravær per år, så er deling af fraværsstatus væsentlig i det daglige arbejde. Produktiviteten forøges, hvis alle medarbejdere ved, hvem der er på arbejde og hvem der er fraværende. Det gør en forskel at have overblik til at planlægge bemanding, projekter og opgaver i forhold til planlagt ferie, fridage, m.m.

 

I 2016 fik BitaBIZ Active Directory integration og single sign on (SSO) via vores partner, Onelogin Inc. Via Onelogin er BitaBIZ samtidig integreret med +4000 andre forretningssystemer. Eksempelvis HR-systemer som WorkDay, Rejseafregningssystemer som eksempelvis Expensify, Office 365, SalesForce, m.f.

BitaBIZ Onelogin integration synkronisere medarbejdere automatisk til og fra BitaBIZ. Herved opnår vores kunder top class IT compliance og enterprice level sikkerhed.

 

I 2017 fortsatte vi vores arbejde med at levere en low cost enterprice level løsning til vores kunder. Medarbejder on-boarding og off-boarding kan nu styres direkte fra Office 365 via vores Azure AD integration. Samtidig har vi publiseret en Office 365 Outlook app i Office Store med single sign on.

 

Microsoft partner

BitaBIZ er bygget på Microsofts teknologiplatform og BitaBIZ leveres med flere “out of the box” integrationer til Microsofts produkter. Via vores Microsoft teknologiplatform får vores kunder top class sikkerhed og en platform med mange muligheder for integrationer.